viernes, 8 de mayo de 2009

Va com va

Ahir vaig tornar a tenir un bon dia de Kendo i vaig acabar en un sopar amb un ex-jefe meu (jefe y sin embargo amigo). Bon rotllo. Quina setmana entre el 2-6 del dissabte i el 1 a 1 agònic es que no guanyem per a alegries. Però tb hi ha dies en els q tot sembla tornar enrera i els mens bons q vaig donar el dijous de la setmana passada semblaven de casualitat aquest dimarts (no m'entrava cap), sort d'aquest dijous q m'ha fet tornar la confiança - tot i que ha vingut amb un Dodge (veure comentari del dijous 16 d'abril) que m'ha deixat un hematoma al costellam!-
Per a goig dels amants de l'esport, tot i que aquesta web està pensada per a explicar les meves experiències en el món del kendo sense q serveixi de precedent us afegeixo un link a un video de l'eurocopa de futbol entre grècia i alemania (http://www.youtube.com/watch?v=i8ov2oNbkvo) IMPRESCINDIBLE!!!!

1 comentario:

  1. Si, jo d'aquests dodges també n'he rebut, per sort per mi anaven amb menys força.
    Molt bo el partit, sempre m'han agradat els monty.
    Salutacions.

    ResponderEliminar