martes, 23 de junio de 2009

Kendoverbena

Avui verberna de St Joan he anat al Dojo. I estava tancat! A la porta l'Enric, el Navas, el Morgenstern al poc arriba el Sensei Hiruma i ens obra la porta. No hi ha dubte q els del Kendo som d'un altra pasta. Hem estat els únics del dojo q hem anat a entrenar avui. Hem repassat les kates (més perdut q un pop al Kalahari) i després em fet gi-geiko. He trobat a faltar el mestre Jedi però he fet un combat interminable amb un altre neofit com jo. Després un Uchi-komi amb el Sempai Alonso i per acabar un gi-geiko amb l'Albert q m'ha clavat un Kodo-te q m'ha deixat el braç tonto (avui necesitaré una de la germandat del Cuerpo de Pajilleras del Hospicio de San Juan deDios, de Málaga per a fer quelcom de positiu -veure comentari d'ahir) Però això son coses q passen i cal agafar-se-les com aspectes inherents a l'aprenentage.
Bé companys per avui plego pq ja toca menjar la coca i veure el cava. Salut!

3 comentarios:

  1. A l'hora de l'entrenament, i degut al cava, jo estava en fase "cantos regionales" a punt de passar a la fase "tuteo la autoridad".
    Salutacions.

    ResponderEliminar
  2. Que ha passat amb l'anterior post??

    ResponderEliminar
  3. Jo ho sento molt però la revetlla la vaig passar al poble fent ji-geiko amb l'apolla de cava, que tambè és molt important.

    ResponderEliminar