sábado, 4 de junio de 2011

Iaido a la UPC


Primer contacto con el Iaido esta mañana en la UPC. Interesante, lástima de mi codo derecho que me ha ocasionado algún que otro dolor durante la práctica. Con todo ha sido interesante, muy interesante. Me gustaría empezar a ejercitarme con más frecuencia pero los horarios del Dojo son bastante incompatibles con ello. De cualquier manera intentaré aprovechar este tipo de oportunidades. Os dejo un video con las trece katas que hemos practicado esta mañana. Saludos saturnales lechones.

5 comentarios:

  1. No relajas el brazo maestro. En Iai-do has de ir relajado hasta el momento del kiritsuke e inmediatmaente volver a relajarlo, si no acabas con un codo de tenista de no te menees. Te lo digo por experiencia. Pero está bien que lo hagas. Forma parte del camino de la espada.

    ResponderEliminar
  2. Ayyyyyyyyy Mestre enyorat! Si que normalment vaig poc relaxat, però aquest cop no ha estat per això. Porto un dolor al colze per un nuki do des de fa més d'un mes i per acabar d'adobar-ho la setmana passada un galiopiteco de la UPC em va voler fer un altre do estant jo en Kamae amb un resultat penós pel meu colze. Va ser tant fort l'impacte q vaig deixar caure el Shinai al terra i vaig plegar d'entrenar. Vaig deixar l'entrenament a mig i me'm vaig anar a la dutxa. Ara estic realment tocat del colze (també del bolet) i em fa bastant mal tot el que sigui fer anar la dreta. Pel Kendo és una ventatge doncs ara faig més que mai esquerra ;)

    ResponderEliminar
  3. Per cert Mestre, si mai vols quedar per a entrenar plegats ara que fa bon temps al terrat de casa i després fer unes birres només ho has de dir. Per a mi serà un orgull ser deixeble teu.

    ResponderEliminar
  4. Joder. Es que no els ensenyen rés a aquesta gent? Vaja unes maneres d'entrenar, tio.

    ResponderEliminar
  5. Doncs si. Per cert el convit a les birres i a practicar al terrat està obert i és en ferm!

    ResponderEliminar